happyface

Vilken kväll det var! Linda, världens bästa Linda, fyllde arton och självklart spenderade vi kvällen på nivå22 och sedan Toxic. Jag har nu förälskat mig i två nya människor, Jenka och Caroline, och min lista på snygga vänner blir bara längre och längre. Jag lyckades dock skicka iväg tre onödiga sms som i för sig gav mig en liten verklighetssmäll. Nu vet jag vart vi står och får anpassa mig efter det. Mickis ordnade frukost på soffbordet imorse och vår enda lektion har flyttats så vi är numera lediga på torsdagar (det kunde inte skett mer lägligt). Imorgon är det champange-middag med Linda som gäller och jag tror jag är den ändå som inte är nöjd med min present. Men work with what you got! Men det kommer mer Linda, lugn ba' lugn! Sen fyller MIA OCKSÅ ARTON ÅR IMORRN! Och jag ska göra mitt bästa för att hinna med både middag med Linda och sedan krogen med Mia, för självklart tänker jag inte missa Mias första utekväll! Trots att jag inte har några pengar. Men det löser sig som Timbuktu säger!

Just for the record: Jag älskar Linda.

Kommentarer
Postat av: mia

du måste komma imorgon!<3

2008-09-11 @ 21:53:08
URL: http://mijii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0