i love my friends

Igår var det Mias galna tjejmiddag som gällde! 12 härligt mätta och berusade tjejer sitter på bussen och sjunger sånger om Mia för att sedan komma in på en kareokebar. Vi 12 tjejer ställer oss i toakön och ockuperar toaletten i en halvtimme, kändes det som i alla fall. Vi träffade massa roliga människor och pratade och skrattade och dansade. Vi blev bjudna på shotbrickor och öl och jag beställde faktiskt en vatten.

När vi var mätta på den höga volymen på kareokebaren drog vi vidare till After. På vägen dit hann vi kyssa Matthew McConaughey och rida på lejon och Mia blev slickad av Rolling Stones. Vi kom in på After utan problem och satt i stortsätt bara utanför eftersom det var både varmt och dyrt där inne. Jag träffade mina partykompisar, en amerikan och hans svenska kompis, men Denise gillade inte amerikanen. Att jag aldrig lär mig deras namn...

När vi var klara med kvällen sprang Mia och jag in på SevenEleven och köpte kycklingnudlar. Sedan gick vi upp till henne och lagade mat i bara trosor och somnade tillslut framför Titanic.


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0