if anyone even cares

För att inte förvirrar er, med tanken på de tidigare inläggen, vill jag bara klargöra en sak: Jag mår bra.

Som ni alla vet är bloggen min terapi kan man säga. När jag tänker negativa tankar eller mår dåligt måste jag skriva ner det för att må bättre. På sätt och vis vill jag också att världen ska veta så därför skrivs det här och inte i en personlig dagbok. Men jag mår bra. Jag har lärt mig att gilla livet jag har nu när jag är singel. Jag älskar att jag har mer tid med mina vänner och mer tid med mig själv. Jag älskar att jag kan åka in och ta en fika med någon klockan nio på kvällen utan att behöva tänka på någon annan än mig själv. Jag gillar verkligen det här. Men självklart är det inte alltid lätt eftersom jag faktiskt förlorade en stor del av min vardag och det tar tid att acceptera eller sjunka in.

Men jag blickar framåt och mår som sagt bra, så no worries.

Kommentarer
Postat av: Mam

Phu!

2008-09-02 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0