I'm doing my homework

Jag försöker starta vanor som att äta frukt till frukost och dricka kaffe för att piggna till och jag har även bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt. Men att lägga sig tidigt fungerar inte när jag numera har ett nedladdningsprogram. Jag har nu laddat ner The Hills säsong 3 och det är svårt att stänga av på kvällarna. Vilket resulterar i att jag är vaken längre, går upp senare, stressar i mig alla sura frukter, slänger i mig kaffe och rusar iväg. Inget av det här mår min stackars mage bra av.

Idag har vi bara två lektioner och på båda lektionerna ska vi repetera inför ett läxförhör - jag gör det hemifrån istället. Sedan ska jag gå ut och gå för att få igång kroppen. Sedan ska jag äta massa vaniljkräm för det lugnar min mage något. Sedan ska jag lägga mig med en värmekudde framför tvn och inte röra mig ur fläcken. Från 08.40-11.10 ska jag plugga för då hade jag gått i skolan. Så så hemskt är det inte va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0