KÄMPA!

Jag har ny musik på ipoden, imorgon ska jag fylla min termos med kaffe och äta fruktsallad till frukost. Jag mår bra, nästan jättebra till och med. Nu till det knepiga:
- Jag ska börja promenera på morgon eller kväll, kanske utveckla det hela till springade om knäna tillåter.
- Jag ska göra mitt bästa för att välja nyttig mat framför onyttig.

Jag skriver det här så att ni kan skratta åt mig när jag misslyckas totalt. Men det är skönt att ni klappar mig på axeln och säger att det kommer gå skitbra. Det är därför jag älskar er liksom.

Förövrigt var Mickis på firmafest igår så när hon kom till skolan imorse hade hon fortfarande alkohol i kroppen. Jag hade det jätteroligt hela dagen. Sen bjöd hon mig på kaffe också, det är ju inte helt fel det heller. Fan vad Mickis är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0