out of sight, out of mind

Det stämmer faktiskt. För så länge jag inte träffar dig eller ser dig så tänker jag nästan inte på dig. Vilket för min del är bra eftersom jag blir så förvirrad annars. Du verkar ju gilla det här också så då är det ju bara bra för oss båda att de där smsen inte skickas och man river upp allting igen.

Jag känner mig starkare nu. Kanske för att vi inte ses längre, kanske för att jag la ne alla bilder på dig i en mapp som jag inte ska öppna eller kanske för att jag helt enkelt har vant mig nu. För varje dag som går så uppskattar jag mer och mer att komma hem till egen säng. Jag får sova hur jag vill, hur länge jag vill och när jag vill. Jag har mer tid att ta hand om mig själv med fotbad och krämer och nagellack. Jag gillar det helt enkelt.

Det gör inte längre ont när jag kollar på sånna här bilder. Jag blir snarare bara varm i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0