well, it's just crap

Det är lite jobbigt när man slits mellan två, eller flera, tankar. Jag kan inte bestämma mig vad jag vill med mitt liv och jag vet inte hur jag trivs bäst. Det känns som att jag borde växa upp snart men jag orkar inte ta alla beslut och allt ansvar som kommer med att bli stor. Jag trivs med att bara ha kul och vara med mina vänner. Jag trivs med att ingenting är speciellt jobbigt eller ansträngande just nu. Jag har inga komplicerade val, mer än "vad jag ska sätta på mig för kläder" på morgonen, och jag lyckas klara mig undan det mesta utan allt för stor skada. Jag har inget direkt ansvar någonstans men jag vet ändå att jag behövs och att jag kan göra skillnad.

Jag antar att det här inte verkar friskt för er som läser. Att det mest är en massa skitsnack. Men jag känner mig på något sett klyven och jag hänger inte riktigt med. Men jag mår jättebra fortfarande. Jag är gladare och lyckligare än någonsin. Jag har hittat min balans på sätt och vis men självklart tvekar man ju lite ibland. Det är därför jag har den här bloggen.

Hörs, nu ska jag göra något vettigt. Som att kolla på tv med pappa och sova lite.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0