what a great world we live in

Det blev en seg men välbehövd hemmadag idag. Mickis kom över en stund och hämtade sina grejer som hon hade här och så passade hon på som alla andra att låna min vita klänning med dragkedja, den har verkligen blivit en hit! Själv har jag legat hemma och snorat medan alla mina vänner är ute och gör stan på olika håll. Jag dissade klubbar, bio och fika för att ligga hemma och kolla på Mord i Sinnet med pappa och en hög med snorpapper. Ska jag vara ärlig så hade jag inte velat tillbringa min fredagkväll med något annat eller någon annan. För att se lite ljus i denna sjukliga tid så är mitt hår i alla fall jättelent. Det skålar vi för.

(Paus för att fylla näsan med papper)

Imorgon är jag förhoppningsvis friskare och piggare eftersom jag har en date med Linda. Då ska jag fråga ut henne om eventuella presenter till henne. Vad önskar sig en tjej som i mina ögon redan har allt? Kanske är det bara för att jag avgudar Linda så mycket som jag har svårt att se att något mer än det som finns skulle fullända henne. Jag vill ge henne den perfekta presenten, men med en jävligt snål ekonomi är det svårt att få till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0