why'd you had to go and let it die?

Det har varit en lugn helg, men inte är jag utvilad för det. Jag har varit sjuk som ni kanske insett vid det här laget, så jag har snorat och hostat och gnällt och varit en allmän pain in the ass. Tack och lov att Mia stod ut med mig och tack och lov för att hon kom och muntra upp mig.

Dock har jag inte träffat Linda den här helgen vilket suger hårt och så har jag haft konstiga bråk(?) med en annan bästa vän vilket suger ännu hårdare. Jag vet inte om jag känner mig kvävd eller misshandlad. Det är som att någon har tryckt ner massa saker i halsen på mig för att det som redan finns i mig inte räcker. Jag mådde bra, räckte inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0