i wanna hit you just to see if you'll cry

Igår bestämde jag mig för att ta tag i mig själv och leva lite. Jag ska sluta tänka efter så mycket och sluta vara så förbannat trött hela tiden. Jag måste ta tag i mitt sociala liv och röra på mig. Inte bara gå hem och somna i soffan efter skolan. Inte skippa första lektionerna bara för att få sova längre. Börja använda mina joggingskor istället för att bara kolla på dem. Börja äta så jag inte har huvudvärk hela tiden. Mm, det här ska vi fixa. Eller vad säger du Sara?

Kommentarer
Postat av: Mikaelas Mamma

Zabina, underbra, vad duktig du är!!!! Du klarar mycket mer än du vet, bra jobbat med inställningen, grymt impad. Vill gärna se dig och ge dig en stor kram och säga till dig hur fantastiskt bra du är. Kramar!!! Mikaelas mamma Sara.

2009-04-30 @ 18:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0