ikea och emmeli

Igår fick jag i uppgift att stanna hemma och vänta på att ikea skulle komma över med möbler som pappa beställt. Sen kommer möblerna och sen kommer Emmeli. Så Emmeli och jag sätter igång och bygga ihop byrån som pappa beställt. Sedan när vi är klara med den så kände vi att då kan vi ju lika gärna ta garderoben också. Så vi satte igång med den. Det var långt ifrån det lättaste jag har gjort och både Emmeli och jag höll på att börja gråta några gånger.

Nu har jag faktiskt träningsvärk i både armar och ben. Har ingen aning hur det kommer sig att jag har träningsvärk i benen... Men resultatet blev jättebra och pappa var jätteglad. För vi gjorde klart det medan pappa var ute så när han kom hem sedan på kvällen så hade vi fixat i ordning hans rum. Vilken överraskning va!




Kommentarer
Postat av: emmeli

vi är bara för bra <3

2009-04-19 @ 10:04:22
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0