ingen vila ingen ro

Jag har ingen tid att blogga längre! Men kort update: Linda har flyttat in i sin lägenhet i fruängen nu och jag hjälpte till med flytten och stannade där över natten med Johanna också. Trots att vi inte hade internet eller tv och inga möbler förutom en säng så var det hur trevligt och kul som helst! Idag åkte jag och Linda till ikea en sväng efter att pappa så generöst gav Linda 400kr att köpa något kul för och efter det åkte jag hem till min faster och åt middag där. Nu är jag snart påväg till fruängen igen för att göra gud vet vad med gud vet vem! Nejmen jag är inte riktigt informerad i vad som händer där ute. Några har grillat och nu ska jag, Linda och Mickis dit. Men det är ju lite för kallt för att vara ute? Har packat ner (på begäran) en tjocktröja till Linda och strumpor till Mickis så vi lär ju vara ute? I'll let you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0