lite update så där

Nationella idag... Det gick väl hyfsat bra i alla fall. Skrev om vilket som har störst påverkan på personligheten - arv eller miljö? Fast det känns mest som att jag babblade i och för sig men ett g måste det väl bli iaf. Om jag inte har missuppfattat uppgiften totalt. Skulle inte förvåna mig med tanken på hur förvirrad jag var imorse. Oansvarig. Gick ut och drack öl med bror och hans kompisar dagen innan nationella liksom.

Nu ska jag sova. Har gjort det hela dagen egentligen när man tänker efter. Somnade i Mickis knä medan hon pillade mig i håret. Tror fan inte det finns något skönare sätt att somna på. Hon har magiska fingrar den där kvinnan!

Nu: Sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0