ofokuserad dag

Jag har glömt tvättstugan hela dagen. Alltså jag har haft tvättstugan men jag har glömt att gå ner och hämta grejerna när det har gått en timme. Nu efter att pappa och jag har ätit pizza och kollat på en skräckfilm kommer jag på att det fortfarande ligger saker i torktumlaren. Så det var bara att springa ner. Och förut idag tog jag en promenad med Hanna och Mickis och var säkert borta i över en timme och då glömde jag också att gå ner i tvättstugan... Det är inte lätt att vara tankspridd när man har ett tidsschema.

Men trots min förvirring har jag varit väldigt duktig idag tycker jag. Jag har städat och tvättat och promenerat och handlat trots att jag har varit bakis. Och imorgon ska man ut igen eftersom Emmeli har sin studentskiva då. Fyfan vad jag längtar!!! Kom dock på att jag inte har köpt alla grejen än och jag har egentligen inga pengar att lägga ut på annat än studentskivor den här månaden. Men jag behöver turkosa strumor och nätstrumpbyxor... Det är tema 80-tal alltså. Fan vad kul det kommer bli! Hoppas Emmeli har hunnit bli frisk, eller åtminstone bättre, tills dess!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0