perhaps a miracle?

Jag tror jag börjar bli frisk. För er som inte vet så har jag legat hemma med någon form av förkylning och 39graders feber. Jag har precis haft några av dem värsta nätterna jag kan komma ihåg. Kändes som min hjärna skulle smälta eller explodera av värme. Men nu tror jag att jag börjar bli frisk. Igår orkade jag mig hem till Stig för att träffa mina kära vänner och jag lyckades vara där ett tag. Men när jag kände hostan börja komma så åkte jag hem på en gång. Det ser inte särskilt trevligt ut när jag hostar eftersom det oftast brukar flyga ut snor ur näsan när jag hostar för kraftigt. Och nu har jag sovit hela natten utan problem. Hostade bara en gång, ingen feber, tog nässpray innan jag gick och la mig så inget snor heller.

Men det är ju så självklart att jag blir frisk nu. Jaa, skolan börjar ju imorgon. Halva lovet får jag vara sjuk men så fort skolan börjar ska min kropp självklart få för sig att bli frisk. Inte för att jag klagar egentligen, den där förkylningen vill jag inte ha kvar längre än vad det behövs! Men förra lovet, sportlovet, då blev jag också sjuk och tillfrisknade så fort skolan började. Eller jag gick sjuk till skolan i början i och för sig... Hm...

Jaja, har precis ätit jordgubbskräm utan bitar så livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0