you're just a toy - could you ever be a real real boy?

Nej, jag känner att jag liksom har lagt ner det här med killar på sistone. Detta ska jag snarast ta tag i. Jag saknar mina hopplösa förälskelser och pirret i magen. Jag saknar att falla handlöst för människor jag inte ens känner. Jag la ner det där med drömmar för ett tag sedan och jag känner att det är dags att ta tag i dem igen. Det är dags att göra allt det där jag hatar att älska. För jag hatar att låta andra påverka mitt humör och få mig att tappa kontrollen över mitt liv. Men jag älskar att om så bara för en sekund känna sig så levande som aldrig förr.

Nej, det är dags att utforska marknaden nu. Det är dags att röra till det och förvirra folk så som förr. Min lugna sida har tagit över alldeles för mycket på sistone. Nu är det dags för djävulen i mig att göra sitt. Att vända upp och ner på mitt liv så det blir sådant perfekt kaos att man inte kan göra annat än att le. För vad är det för roligt med att aldrig göra fel? Nej, det är dags att släppa hämningarna och göra precis allting som faller mig i smaken. Det är dags att utmana mig själv och agera istället för att bara leka med tanken.

(I'm lost as can be
then you look at me
and i'm not lost anymore)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0