bloody sunday

Jag och Mia var ju ute igår. Shit, vad vi var ute. Jag gjorde av med 500kr igår och mår som förtjänat idag. Varför dricker man ens? Tror att jag gav någon mitt nummer för jag har fått konstiga samtal från folk jag inte kommer ihåg. Ingenting vill ner i magen heller. Lyckades käka en macka hos Mia imorse och sedan gav pappa mig en morot. Nu har jag ett paket kakor och en påse godis bredvid mig. De är båda orörda.Eller ja, förutom den halvätna godisnappen som ligger på mitt lår. Det är inte likt mig. Jag undrar om Mia mår bättre eller som jag, men jag orkar inte ställa mig upp för att ta mobilen. Är kissnödig också och 18.30 ska jag på middag hos mamma. Funtar på att ta taxi dit för jag blir illamående av att gå. Så jävla ovärt. Varför dricker man ens? Goda drinkar var det ja. Vodka-lime. Min favorit. Och tequila. Älskade tequila.

Ringde jag Jon igår? Eller ja, imorse tekniskt sätt.

Kommentarer
Postat av: mia

jag mår också sämst fortfarande! hur fan gick det här till liksom? men kul hade vi i alla fall<3

2009-08-16 @ 17:17:16
URL: http://mijii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0