confessions of a drunken mind

Johns pappa är nog världens bästa (förutom min och mickis)! Fick skjuts från västerhaninge hem till skarpnäck, även fast pendeln och allting gick fortfarande. Det är kärlek. Tack så mycket. Hade en jättetrevliga kväll också. John hade inflyttningsfest, inte allt för mycket folk och skitskön stämning. Fick vodka också, det är ju aldrig fel! Det var en sån där kväll då allting sket sig men ändå blev fett bra. Jag vet inte, det är svårt att förklara. Hoppas Mickis vet hur mycket jag älskar henne, trots att jag inte alltid finns där för henne. Linda är påväg nu också, känns som att det är en sån där kväll då allting inte riktigt går som planerat. Men jag har mått bra hela kvällen. Jag älskar verkligen mina vänner och mitt liv. Fast det känns som att Chengan är sur på mig eller har nåt att säga mig... Spell it out boy! Men det kanske bara är jag - vad vet jag?

Ikväll är livet bra i alla fall. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Chnegnan

Aldrig sötnos :)

2009-08-29 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0