don't bring flowers after i'm dead

Shit vilka värdelösa idéer jag har haft idag. Eller alltså skitbra egentligen men de är värdelösa för jag kan omöjligt fullfölja dem. Vill så mycket att det gör ont i kroppen. Allt jag behöver är typ... 10 miljoner? Nej, tror jag behöver mer än det. Jag vet exakt hur jag vill bo nu. Jag vet exakt hur jag vill se ut. Fan vad trist det är när jag får mina uppenbarelser. Det kommer ta ett bra tag för mig att fullända det här. Plus att alla kommer tro att jag har gått och blivit emo om jag börjar klä mig så som jag vill. Får ta det steg för steg. Så ni inte blir chockade. Långsamt framåt. Vi tar det försiktigt. Som när man blir av med oskulden. Om man har tur. Okej?

Har föresten blivit kär i Erik Hassle igen. Förstår inte hur jag har kunnat glömma bort hans musik. Men nu ska jag lägga in albumet på ipoden. Sätta på repeat. Fan vad jag vill köpa massa skivor. Ha en hel vägg full. Med bra musik. Som man blir glad av. När man dansar för man kan inte sitta still. När det känns enda in i själen. Ni vet? Erik Hassle säger jag bara. Lägga in albumet på ipoden var det, ja! Sluta dröm nu, Zabina. Ska till panduro imorgon och kolla på pyssel grejer. Typ nitar och strass och sånt. Och glitter. Jag älskar glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0