godnatt då

Så här blottar jag mitt innersta, min själ, mitt hjärta... Har Linda läst det? Svar nej.

Mattias och hans kamrat Elliot kom över idag. Elliot är från england så hela kvällen har vi pratat engelska. Först gick jag runt och fnissade för jag vågade inte säga något. Jag var rädd att det skulle klumpa ihop sig och mer låta som en apa än en mening. Men lite har jag pratat ikväll ändå. Jag är bra på engelska, det är jag. Speciellt när personen man pratar med faktiskt är engelsk. Så det gick bra. Nu känner jag mig lite bättre.

Och det är så jävla skönt att ligga i min säng. Katterna försvann idag också. Bente ringde och sa att hon var hemma och sen kom hon hit och hämtade dem. Så enda sedan dess har vi haft ytterdörren öppen och alla fönster i stort sätt. Frihet.

Kommentarer
Postat av: Mam

Störtskönt!

2009-08-10 @ 10:46:38
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0