jag gillar inte måndagar

Linda kom till mig efter henne jobb idag. Hon fastnade för The sims 2 medan jag lagade pappas matlåda till imorgon. Jag gjorde några mackor till Linda. Det blev ingen middag för vi åt för mycket blåbärspaj medan vi kollade på True Blood.

Jag tror jag ska försöka färga håret lite mörkare. Lite närmare min riktiga hårfärg. Känns meningslöst att göra det nu när det ändå bleks av solen men jag hatar det som det är just nu. Jag vill klippa av skiten egentligen. Snagga mig och börja om från början men det går ju liksom inte. För det kommer ta mig tre år till att få det så långt som det är nu då. Men klippa måste jag göra. Till skolan börjar kanske. Jävla skola. Fan vad dåligt humör jag blev på nu. Tror jag ska gå och lägga mig istället. Även fast jag sov till halv tre idag. Men jag är så trött. Förstår inte varför egentligen. One of those days antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0