no life

Jag har legat hela dagen och kollat på Supernatural. Sovit emellanåt och ätit lite smått. Gick och handlade cola och kakor och hämtade ut ett par skor jag har beställt. La mig och kollade på Supernatural igen. Laddar ner fjärde säsongen nu. Hade tänkt ringa Mattias och bjuda honom på bio men ligger här istället. Har på mig skorna som jag hämtade ut idag och är påklädd och sminkad för att gå ut men jag ligger här. Har halva flaskan cola kvar och poppar popcorn för tillfället. Ska fortsätta kolla nu. Däremot börjar jag bli jävligt nojjig. Tror att någon står bakom mig så fort jag går ut ur rummet och när min lugg faller ner framför ögonen skriker jag högt och tror att det är en demon eller något liknande. Undrar hur mycket mer jag kommer kunna se innan grannarna ringer polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0