somebody call 911

I vanliga fall ligger jag och sover vid den här tiden. Det gör jag inte nu, som ni märker. Nej, idag gick jag upp klockan åtta med Linda (som skulle till jobbet), käkade havregrynsgröt, sa hejdå till Linda och gick en 40 minuter promenad och 4509 steg. När jag kom hem hade jag ett träningspass under en timme. Dock lyckades jag bara göra 80 mage, 80 armar och 160 ben. Men ändå. För att vara jag är det hur bra som helst. Bara att jag rör på mig är hur bra som helst för att vara jag. Så nu sitter jag och äter äpple och dricker vatten. Ska försöka äta lunch också och sedan mellanmål och sedan middag. Och massa, massa, vatten.

Pappa och jag ska på bio ikväll också!

Kommentarer
Postat av: Mam

Bara? Du ligger för sjutton i hårdträning!

2009-08-18 @ 11:34:46
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0