by the end of the night imma have you so fucked up

Nu har jag äntligen kommit hem igen. Så fort vi satte oss på Nivå22 och började dricka kände jag att jag var så himla otaggad. Sen drog vi vidare till Toxic och jag och Jenka planerade att dra dåliga raggningsrepliker hela kvällen. Jenka hittade ingen som var snygg nog och jag lyckades bara köra en "Gjorde det ont? När du föll från himlen". Mickis presenterade mig för någon av alla hennes vänner och vips så hade jag hans nummer. I'm to hot for my own good. Eller nåt. Har knappt druckit. Gjorde bara av med 70kr. Men det är alltid trevligt att vara ute med mina babes. Träffade Patrik också, från Nackademin. Fy fan vad gott han luktar alltså. 

Såg precis att det ligger köttfärs i min säng. Jag måste verkligen sluta äta i sängen...


Så här fin var jag innan jag gick hemifrån.


Så här fin är jag nu. Det var trafficlights på Toxic, därav det gröna armbandet. Det betyder att jag är jättesingel.

Kommentarer
Postat av: Mam

Fint med före- och efterbilder! Miss Hot goes Charming!

2009-08-20 @ 11:18:02
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0