a battlefield

Jag borde gå och lägga mig men jag vill inte sova. Har haft världens mysigaste dag. Först vaknade jag upp hos Linda som försvunnit till jobbet utan att jag märkt något. Åkte sedan hem och kollade på kanske världens sämsta film som gick på kanal5. Fika hos Lasse klockan 15. Vid 17-tiden drog jag och Mattias hem och började kolla på Konungens återkomst och sedan kom Anna och far hem och började laga mat. Riktig mat. Mums. Mattias och jag har kollat på Konungens återkomst i stort sätt enda tills nu, endast paus för ätandet av middagen. Så nu är dagen slut. Mattias har gått hem. Pappa och Anna sitter inne i vardagsrummet och kollar på nyheterna(?). Och jag sitter här. Och vill inte sova. Helgen gick alldeles för fort. Har inte alls pluggat allt som jag behövde göra. Känner att jag egentligen inte bryr mig. Imorgon är det skola igen. Var jag inte precis där? Fyra timmars byggteori ska jag vakna till imorgon. Förstår ni nu varför jag inte vill gå och lägga mig?

Har en drös med grejer jag skulle vilja skriva här men jag lovade ju mig själv att inte skrämmas av nattens demoner. Så jag väntar till imorn. Slår bort mina spöken tills det blir ljust igen.


Kommentarer
Postat av: Mattias

THE BATTLE IS OVER, BUT THE WAR IS YET BE WON

2009-12-14 @ 00:51:31
Postat av: emmeli

joel och jag kolla de konungens återkomst igår med ;)

2009-12-14 @ 11:41:06
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0