fluuuuuuuuum

Var på riktigt jävla pissigt humör imorse. Hade lust att strypa byggteori-läraren och go fucking mental på alla jävla elever i skolan. Men när samhällskunskapslektionen började blev jag lite gladare. Det var så himla lugn och rolig lektion eftersom typ hela klassen var borta! Sen kom Emmeli hem till mig och vi lagade mat och kollade på New Moon och skvallrade och roade oss så då är det omöjligt att vara på dåligt humör. Och nu, haha, var en kille på facebook som typ frågade om vi gick i samma skola så jag ba ja det gör vi säkert. och han typ ba du har ingen aning om vem jag är va? och det har jag ju inte så jag sa nej och då tyckte han det var jobbigt. Så jag ba varför är det jobbigt? Han ba trodde du hade lagt märke till mig. PINSAMT. Nejmen tydligen är vi i bygghallen tillsammans på fredagar och när jag väl är där så är jag ju helt upptagen med att flumma med Mickis, lägger inte direkt märke till någon. Haha. Lite kul så där. Förutom att jag inser nu att jag var osminkad i fredags. THE HORROR! Stackarn, han har väl men för livet nu...

Är hög på choklad och pluggar samhällskunskap... eller ja just precis nu bloggar jag men jag känner mig rätt mätt på att plugga nu. tror jag kan det där. Hur svårt kan det vara? Alltså jag sitter så jävla obekvämt just nu. Tror jag slutar skriva. BUT IT'S LIKE MY OWN PERSONAL BRAND OF HERION! GIVE ME MORE! MORE! MOOOOOORE.....!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: D.

Sluta tro att du är ful bara för att du inte har smink på dig. Du är alltid fin.

2009-12-15 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0