fredag-lördag so far

Så jävla bra helg och bättre kommer det bli. Fy fan vad jag älskar mitt liv.

Igår var jag in the fucking bygghall! Den ni! Hela lektionen var jag där, eller jag kom typ 20 min försent för jag missade bussen eftersom dom hade flyttat stationen(?)... Sen åkte jag hem och sov med fötterna i mattias knä (han sov över och gick upp när jag kom hem efter skolan) och sedan gick han till jobbet och jag gick ner i tvättstugan. Sprang till Ica och hämtade ut pappas julklapp. Spelade The Sims 2 alldeles för länge. Sprang ner i tvättstugan igen. Slängde i mig kött och spagetti. Hoppade in i duschen. Sprang ner i tvättstugan igen. Sminkade mig. Sprang till tunnelbanan. Åkte till medborgarplatsen. Gick upp till LINN(!). Där var Hanna och Petra också. Kollade på Idol. Drack en cider. Emmeli kom över. Jag och Petra gick till Hellströms. Mötte upp Mickis och company där. Drack öl och dansade lite grann. Käkade på Burger King. Kollade på när Petra kissade i en hundpark. Åkte hem. Drack vatten. Sov.

Idag vaknade jag innan larmet. Spelade The Sims 2 alldeles för länge. Åt frukost. Sminkade mig. Åkte till Emmeli. Pratade skit i hennes säng. Åt nybakade lussebullar. Mötte upp Nolle. Åkte till Sci-Fi-mässan. Hade skitkul. Emmeli och jag tog bild med en stormtruper. Vi såg Laurent från Twilight men det kosta 200spänn att få autograf. Vi åkte till Ikea. Åt pizza-slaajjs. Köpte två möss till Emmeli och mig. Pratade om att ha sex i IKEAs sängar med Nolle. Åkte hem. OCH NU SNART KOMMER HANNA ÖVER OCH SEDAN SKA VI UT IGEN IKVÄLL! Ska duscha och äta och ringa Nolle och träffa Max och kanske följa med Hanna på vinkväll.

Det är så mycket som händer och ändå är det helt lugnt och jag bara älskar det. Mitt liv har varit så otroligt stilla, nästan dött, alldeles för länge och nu händer det äntligen grejer! Så jälva najs!

Kommentarer
Postat av: Petra

hahahahahahha. vad kan jag säga? jag hör hemma i hundparken.

utgång ikväll igen, oj oj oj

2009-12-05 @ 19:27:55
URL: http://pwregner.blogg.se/
Postat av: Mam

Detta är vad jag kallar en redogörelse!

2009-12-05 @ 23:20:04
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: emmeli

citerar joel "ah, hon glömde mig.."

HAHAHAHAHAHAHAHAH BÄST fan vad jag älskar dig

2009-12-06 @ 21:41:45
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: emmeli

citerar joel "ah, hon glömde mig.."

HAHAHAHAHAHAHAHAH BÄST fan vad jag älskar dig

2009-12-06 @ 22:12:56
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0