i'm alive

Min helg ägde! Flyger fortfarande lite. Har sovit hos Hanna i två nätter och var tvungen att åka hem imorse eftersom hon skulle jobba. Diss! Så nu ska jag försöka överleva utan henne och imorgon bär det av till Visby. Fuck stockholm! Jag är fett kool idag. Har städat lägenheten (och Hannas) och packar inför imorgon och ätit en mandarin och nu väntar jag på pappa så jag kan få middag. Jag är hungrig. Tror jag tar en knäckemacka om det finns kvar. Är det bara jag som säger vips-grädde föresten? Kände att jag blev lite mobbad i måndags av Hanna och Emma... Värdelöst inlägg, ber hemskt mycket om ursäkt men jag har inget att säga er förutom att jag lever och jag mår jättebra.

Kommentarer
Postat av: D.

Jag har inga pengar på mobilen, sura kvinna.

2009-12-22 @ 17:30:42
Postat av: Mickis

bara du som säger vipsgrädde?! TÄNK EFTER MÄNNISKA! Det är mig du fått det från, jag kan inte säga viSpgrädde :P <3

2009-12-23 @ 12:48:51
URL: http://adlerz.blogg.se/
Postat av: Adolf H

Mickis säger vipsgrädde :(

2009-12-23 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0