merry x-mas

Jag har varit och firat jul på gotland med mamma och bror. Nu är jag hemma igen. Världens värsta båtresa hem. Tror jag aldrig har varit på en båt som har gungat så mycket. Inte ens Emmelis lilla fiskebåt på gotland. Men hem kom jag och fy fan vad skönt det var att sätta fötterna på fast mark! Pappa och Mattias sitter nu och leker med sina gitarrer. Pappa fick en gitarr av mig och pappa gav en elgitarr till Mattias. Jag sitter och äter kakor och dricker vin. Jag tror jag har haft årets bästa jul. Hahaha. Det var hur mysigt som helst på gotland med vårt lilla julbord och alldeles för mycket godis som vanligt och sedan kommer man hem till Euroshopper-kakor som jag äääälskar. Fabulous. Nu tog Mattias upp trum-platten. Mindre fabulous. I. Hate. That. Sound. Men det är jul. Så han får väl spela. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0