mycket och litet men jävligt ointressant

Har sett andra filmen av sagan om ringen med mattias nu ikväll, gjort en värdelös wok, praktiserat klart (för det här året) på Gina, ätit alldeles för mycket choklad, blivit lätt irriterad över att de har skjutit upp spelningen av De Tre Musketörerna till våren 2011, insett att Sci-Fi mässan som jag ska gå på kostar 100kr och jag ska upp alldeles för tidigt imorgon och sedan gå ut och skaka rumpa på kvällen... Fick dock 300kr på Gina som tack för att du är så jävla bäst Zabina. Over and Out. Godnatt.

Drömde att jag födde ett barn inatt. Jag döpte henne till Mia och flyttade in hos Denise. Min lilla bebis var ungefär 20cm och kunde prata efter några dygn. Jag glömde mata henne hela tiden också. Min lilla Mia... Köttfärsås gav jag henne när jag kom ihåg att mata henne.

Kommentarer
Postat av: Chenhngan

Haha! Du kommer bli en awesome mamma :D

2009-12-04 @ 12:46:35
Postat av: Mam

300 spänn. Alltid nåt sa han som kom till Åmål.

2009-12-04 @ 18:29:24
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0