update från regeringskansliet

Nu sitter jag på pappas jobb och är nördig. Han sitter vid datorn och jag sitter vid datorn. Men det är lite så jag umgås bäst. Typ som i Katarina norra när man satt bredvid varandra i datasalen och chattade på msn istället för att prata med varandra. Det var tider det! Prata är såååå överskattat!

Om en timme ska vi möta upp Mattias och sedan gå och köpa lite julpynt och pynta pappas replokal. Eller ja, Mattias ska typ kolla på trummor eller vad fan det var i replokalen men pappa och Olle ville pynta så då passar vi på att göra allt idag liksom. Och jag följer bara med för att jag är världens bästa dotter. Så det så.

Är så sjukt sugen på pizza eller sushi, och kakor och cola och typ fruktsallad... Tror jag börjar bli lite hungrig eller vad säger ni? Kanske ska be pappa ge mig en kopp kaffe åtminstone. Men nu pratar han i telefon. Hade han bara chattat istället hade jag kunnat skriva till honom att han ska hämta en kopp åt mig. Nu måste jag vänta tills han har lagt på och sedan fråga. Så jävla osmidigt. Nu har han lagt på. Nu ringer han ett till samtal.... Jag kommer ju aldrig få mitt kaffe!!!! Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0