... And the bed where you lie is made up on your side

Kors i taket, vad den här dagen har kännts lång. Det känns som det var i förrgår jag vaknade av mitt larm, med Linda bredvid mig, men det var imorse. Hela dagen efter det har jag spenderat på IKEA med Emmeli och far min. Herre jesus, vad lång tid det tog. Och det hade ju sitt pris också. Pengar jag egentligen inte tror vi har - men, åh, så fin vår lägenhet är nu. Det var dags att införskaffa alla de där onödiga sakerna som vi behöver, fast man egentligen kan leva utan. Men lägenheten känns på något sätt mycket vänligare nu.

Jag saknar Linda när jag ligger här ensam och kall. Jag har väl blivit lite bortskämd av alla hennes nattliga besök. Men det är ju så härligt att höra hennes gris-skratt hela tiden. Aa ni, den där Linda är bra underbar ska ni veta. Jag får trösta mig med att hon har lämnat tredje boken i Twilight-serien åt mig och jag har nu hela natten på mig att läsa. Känner dock att dagens tur på IKEA har gjort sitt för mig inatt. Det är dags att stänga ögonen och njuta av att inte släpa tusen grejer från IKEA och hem något mer. I fortsättningen tänker jag aldrig handla så här mycket där om det inte finns en bil som kan skjutsa hem alla grejer åt mig.

Aja, peace out. Nu ska jag sova - tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0