Hold me, thrill me, kiss me, kill me

Det känns som att hela världen är upp och ner, och ut och in. Imorgon kan jag berätta vart jag står också, förhoppningsvis. Om mitt ankare är kvar eller om jag ska sjunka eller sväva.

Hela familjen har varit/är sjuk nu. Jag åkte på värsta förkylningen, men världens bästa kom över och tog hand om mig. Gav mig kakor och cola, och ett lättare hjärta. Mattias fick en engelsk magsjuka av sina nyhemkomna vän och pappa är snurrig och ligger nästan med frossa i soffan. Men jag börjar må bättre. Har städat mitt rum och bytt lakan i sängen, städat köket och lagat mat till bror och far. Sen ska jag duscha så jag somnar ren i min nybäddade säng. Kommer sakna att ha Miss Perfect bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0