my shining star

Hon som har varit med från början. Sett alla med- och motgångar. Hon som var med när jag formades och hon som var med när jag föll. Hon som har hållt min hand och gråtit mot min axel. Hon som oavsett hur lång tid det går mellan samtalen alltid finns där när man behöver henne. Hon, den där Emmeli, som ingen får nog av. Du ger så mycket utan att begära någonting tillbaka och allt för många gånger har jag tagit dig för givet och inte visat min uppskattnig. Men du är en av de bästa jag har och jag älskar dig så förbannat mycket.


Kommentarer
Postat av: bruden på bilden

ÅH AAAAH ÅÅÅÅÅH, galen jag blir. det där var det finaste!!! gud, vad jag behövde dessa ord just nu! överlycklig!! vad jag behöver dig just nu <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-15 @ 20:57:20
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: Mam

Fint sagt om en vän. Fin bild också. Man blir varm om hjärtat av att se er tillsammans. Sen ni var så himla små...

2009-02-16 @ 13:11:40
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0