uppslukad

I vanliga fall brukar jag inte kunna åka tunnelbana själv utan min älskade ipod påslagen. Jag tycker inte om att höra alla små ljud som ingen gör ifrån sig på mornarna. Det enda man hör är snörvel och prassel. Så jag har ipoden som skydd. Men imorse kom jag inte att tänka på ipoden förrän jag redan var framme vid skolan. Anledningen till detta är Twilight. Linda lånade mig boken i lördags och jag har inte riktigt tagit mig tiden att läsa den förrän igår kväll.

Nu imorse höll jag först på att missa tuben för att jag satt hemma vid frukostbordet och läste. Sedan höll jag på att glömma gå av vid slussen för att jag läste. Påväg hem från skolan märkte jag inte ens att jag hade lämnat slussen förrän jag hörde "Nästa skarpnäck".

Nu tänkte jag återigen lägga mig ned i sängen och läsa.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag utmanar dig, kolla min blogg. :)

2009-02-17 @ 15:44:48
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag är ledsen att jag introducerat dig för denna drog ;) ... NOT! <3

2009-02-17 @ 18:45:34
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0