utmanad

Hedda har utmanat mig

1.länka till den som utmanat dig
2. berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer (kommer stå längst ner i inlägget)
4. Skriv till de personerna du har utmanat så de vet om det.

JAG:
1. Har extremt dåligt minne. Vilket leder till många trippelbokningar och ledsna miner.
2. När jag blir för ledsen slår jag på Daft Punk - One more time och dansar tills jag är glad igen.
3. När jag dricker kaffe, eller äter oregelbundet och lite, blir jag väldigt flamsig och pratar i mun på mig själv.
4. När jag är ensam hemma sjunger jag framför spegeln. Egentligen är jag musikgeniet i den här familjen.
5. Är seriöst förälskad i en bok. Twilight av Stephenie Meyer, såklart. Längtar tills jag får låna andra boken.
6. Faller väldigt lätt för killar, krävs oftast bara att de säger att jag är snygg.
7. Jag har jättesvårt att sova ensam.
8. Jag älskar Felix Gulaschsoppa i konservburk.

Jag utmanar: Denise, Linda, Mickis, Mia, Martina, Emmeli, Linn och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0