you'll be the scar

Känner för att ta bort hela den här skitbloggen. Känner för att bli skitcool och skita i allt. Känner för att säga "Fuck it" som Chris i Skins och bara köra. In i väggen, ut i världen, fuck it. Någonstans hamnar jag i alla fall. Känner för att bli skitsmart och lyckas gräva fram glömda minnen och återuppleva bättre dagar. När det var sommar och jag hade en vän och det räckte. Känner för att skita i vad alla säger och köra mitt egna race. Känner för att sluta bry mig och bli rebellisk. Känner för att sluta känna att jag gör alla besvikna. Känner för att skita i allt som skiter i mig. Känner för att måla naglarna svarta och ha nitar. Känner för att skita i det och klä mig i färger. Känner för att må bra och skita i allt annat. Känner att jag inte orkar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0