aha!

Pappa kommer hem från jobbet och blir jävligt less då han ser att min bror återigen inte har städat undan efter sig i köket (trots att jag sa till han innan han gick hemifrån). Pappa snäser åt mig och jag snäser tillbaka. Sen mirakulöst nog tar han tag i de tre svart sopsäckarna från bytet av rummen och springer iväg och slänger de. Sen börjar han pynta bort granen(!), som förövrigt har rasat tre gånger idag. Jag var helt säker på att den där granen skulle stå kvar på min födelsedag! Så nu har jag kommit på hur jag ska göra för att få fart på den lilla pappsen. Man måste bara provocera honom lite.

Nu blir det lasagne, sallad, kokta morötter, vatten och pepsi framför Arkiv X i min otroligt sköna säng, i mitt otroligt sköna rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0