Äntligen lördag!

Då var det äntligen lördag! Som jag har längtat! Ikväll blir det partaj med kanske världens bästa klass. Tyvärr kan jag inte namnet på den... typ SA3 eller nåt sånt där. Nacka Gymnasium har ju helt andra system än Nackademin vad gäller klassnamning. Kul kul kul :)

Igår var jag ute med Mickis och hennes kompis Sara. Vi hade det riktigt kul och jag mötte upp Max också som är hemma över helgen. Så man måste ju passa på. Natten hade en ganska oväntad vändning som jag inte vet om jag får skriva om här men allt gick bra i alla fall. Sen kom jag väl hem runt fyra-halvfem imorse och åt mackor med min bror och sedan slängde jag mig i sängen och somnade på en gång.

Och ikväll blir det ut igen! Vilken vecka det har varit!

Kommentarer
Postat av: M.

Du kom hem tidigt iaf, jag kom hem klockan 8 : (

2009-01-31 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0