Årets första

Jag och mamma har åkt stjärtlapp i visbys vallgravar. Synd att vi inte hade med oss kameran eller att någon fotade oss för det måste sett väldigt roligt ut. Det var väldigt roligt i alla fall. Både mamma och jag sträckte oss men det sket vi i. Sedan gick vi hem längst kusten. Har ni någonsin gått längst havet när det är mörkt och snö överallt? Jag tyckte det kändes mycket konstigt att höra både havsbrus och knarret från snön. Men mysigt var det. Allt med gotland är mysigt!

Jag är hungrig som en varg och känner doften av lasagnen som mamma precis lagt in i ugnen. Jag kommer äta mycket med tanken på hur mycket jag har rört mig idag. Ovanligt mycket. Först var vi och shoppade på rean och sedan åkte vi ju stjärtlapp. Att vandra i snön med mina hala skor är inte det lättaste heller. Träning bara det liksom.

Kommentarer
Postat av: emi

jag saknar dig..

2009-01-04 @ 00:17:56
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0