bästa på länge

Nyårsafton blev mycket bättre än förväntat. En spårad fest men jag och mitt sällskap lyckades hitta den lugna platsen i huset och hade det hur trevligt som helst. Det pratades enda in på morgonen och jag tror inte vi somnade förrän klockan sju. För att sedan vakna klockan tio av att Mia antastar mig i ett desperat försök att ta sig ur sängen (hon låg alltså i mitten mellan mig och Magnus).

Vi hjälpte till lite smått med att städa upp misären från kvällen innan och sedan tog jag direktbussen hem. Kom hem på en kvart, underbart. Emmeli kom en halvtimme efter mig och medan hon busade med min pappa passade jag på att sova lite.

Nu har jag ätit för mycket och jag är så himla trött. Men jag kommer antagligen inte kunna somna på evigheter för det hände så mycket roliga saker igår att jag blir helt snurrig! Jag känner mig back on track och jag är så jävla taggad på att vara glad och njuta av mitt fantastiska liv.

Innan jag kryper ner i min underbara säng (utan smink, partykläder och två lovebirds) ska jag självklart kolla klart på E.T. BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0