en helt vanlig tisdag

Jag kom upp imorse vid 06.09 trots att jag var ute alldeles för länge igår. Min käre bror fyllde år igår och jag tänkte bara följa med honom på krogen en stund för att fördriva tiden. Jag var kvar lite längre. Men det var verkligen värt det. Jag hade så himla kul. Att Mattias kompisar är hur sköna som helst är ju ingen hemlighet direkt.

Nu sitter jag i skolan och ska ha cad-teknik. Jag känner att det är lite utav ett mirakel att jag faktiskt är här. Jag har till och med duschat! Trots att jag mest av allt ville dra täcket över huvudet och åtminstone sovit en lektion för mycket, kanske hela dagen till och med. Hade inte varit helt fel.

Men det här är mitt nya jag! Går till skolan no matter what!! Hoppas ni känner ironin i den meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0