en inte så vanlig onsdag

Äntligen får jag göra det jag har längtat efter hela dagen (förutom att äta snickers i Mias säng vilket jag redan har avklarat). Jag ska äntligen lägga mig ned i sängen och dra täcket över huvudet. Sedan ska jag ligga här i åtta timmar tills jag ska upp för att gå runt på Naturhistoriska museet i några timmar. Sedan ska jag förhoppningsvis hem och dra täcket över huvudet igen. För lite sömn får mig att sakna min säng något otroligt. Alla mina planer avbokas för att ligga i sängen med täcket över huvudet. Neej, fullt så allvarligt är det inte. Hela den här veckan har jag haft något planerat varje dag och jag börjar gilla det. Så planerna ska fullföljas.

Jag vill ha fredag nu så jag kan få studiebidraget och köpa en ny tröja. Enda sedan Mia spontan köpte en på barnavdelningen har jag velat gör det jag med.

Trots min brist på sömn har denna dag varit väldigt bra. Jag var i skolan hela dagen och åkte sedan direkt till spårvagnsmuseet för att hjälpa mamma inför bookreleasen. Jag bredde lite mackor, poppade popcorn och flyttade bord. Sedan satt jag i kassan resten av kvällen och njöt av att hantera alla dessa pengar. Mina underbara vänner kom och stöttade(?) mamma och mig. Mickis köpte en bok och Mia och Emmeli bokade varsin. Mamma höll tal och flög runt som en galning mellan alla dessa beundrare. Kan tänka mig att mamma är rätt så slut nu. Men vilken höjdarkväll det blev!

Kommentarer
Postat av: Mam

Du är en ängel! Och världens snyggaste kassörska!

2009-01-29 @ 08:58:23
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: emmeli

ja lätt snyggaste kassörskan :D det var ju trevligt som f*n <3<3

2009-01-29 @ 14:11:13
URL: http://emsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0