fast vem vet?

Jag låg och tänkte på det är med kärlek igår när jag inte kunde somna. Jag letar hela tiden efter någon att älska och som älskar mig tillbaka. Jag letar efter en pojkvän och tror att det är kär jag vill vara. Egentligen tror jag bara att jag vill ta hand om någon. När K gick hem för att han hade feber ville jag följa med och badda hans panna och ge honom nytt vatten. När J bråkade med sin flickvän ville jag hjälpa honom lösa det. När M åkte in på akuten efter en för hård kväll ville jag vara där och hålla hans hand, säga att allting kommer bli bra.

Så egentligen tror jag inte det handlar om att vara kär. Jag vill bara ha någon att ta hand om igen. Någon att finnas där för och någon som ger en bekräftelse. Någon som säger "jag är så glad att du är här". Mycket mer än så begär jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: mia

koncentrera dig på allt du har istället:)!

pojkvännen kommer när du minst anar det!

<3

2009-01-15 @ 16:57:46
URL: http://mijii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har så rätt, så rätt, min älskade vän... Men min kropp skriker efter närhet.

2009-01-15 @ 17:19:52
Postat av: linow

<3

2009-01-16 @ 01:00:38
URL: http://linnholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0