hell on earth

Tack vare värktabletten mår jag inte allt för dåligt. Jag har knappt rört mig från sängen förutom när jag ska fylla på vatten glaset eller pudra näsan. Jag har badat i mitt egna svett och drömt orealistiska drömmar. Det var så länge sedan jag mådde så här dåligt att jag har glömt bort hur jobbigt det är. Och ingen mamma som kan kyla min panna eller ge mig jordgubbskräm. Men pappa kom hem med godis och tunnbröd efter jobbet. Och en ny dos med värktabletter så jag ska inte klaga. Nu börjar värktablettens dos avta och det blir jobbigare och jobbigare att kolla på Arkiv X. Måste stänga av datorn nu också innan mitt huvud exploderar.


Kommentarer
Postat av: emmeli

stackarsdig vännen, hoppas du kryar på dig snart. så vi kan ha myskväll igen :D

2009-01-13 @ 21:58:23
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: Mam

Kram mitt i eländet! Ringer senare.

2009-01-14 @ 10:38:01
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0