i'll watch you walk away

ÅÅÅÅHHH... Jag fattar ingenting..! Jag vet inte ens vart jag ska leta! Är det komvux jag ska till om jag hoppar av skolan? Jag är meningslös, förstår ingenting, kommer inte ihåg någonting! Det är frustrerande!!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen... Jag vill bara ligga här i min säng och inte göra någonting. Då kan jag inte göra fel eller välja fel. Då kan jag inte göra er besvikna för det finns inget ansvar, ingenting.

Jag vill inte gå dit. För när Mickis inte är där så har jag ingen. Jag har inga vänner. Jag får sitta själv i klassrummet, får sitta och äta själv. Jag skäms och känner mig dum. Utpekad. Jag hör inte hemma någonstans. Aldrig fungerar det. Jag tror att mina val ska göra det lättare, lösa allt, men det blir bara värre! Jag kommer aldrig komma härifrån! Jag kommer stanna kvar i skolan medan alla försvinner ut i världen. Medan alla som faktiskt lyckades kämpa sig genom gymnasiet har en utbildning, vänner och ett liv, kommer jag ständigt gå i det där kala korridorerna. Ensam. Jag kommer bli gammal och olycklig med ett liv fullt av ingenting bakom mig.

Om jag ens blir gammal.

Kommentarer
Postat av: D.

Jag älskar dig. Jag vet att det inte betyder någonting längre, men jag gör verkligen det.

2009-01-21 @ 00:33:33
URL: http://myreasons.blogg.se/
Postat av: Muppis

Klockan e halv 7, jag är sjuk och smått berusad på en halvflaska jäger, så visst fan kan du göra bättre! Du kan ju helt klart skriva, vad mer kan du? gör en lista och se om du inte kan fixa till något nice utav det hela, och tänk på en sak, det är aldrig fel att be om hjälp! : )

2009-01-21 @ 06:29:33
Postat av: jonas

jjag håller med muppis, börjar om en timme och är hög som ett hus! ;)

Du kan ju gå någon fotokurs eller något? Du är ganska estetiskt lagd, så försök hålla på med nå sånt!

2009-01-21 @ 07:08:24
Postat av: Mam

Gör det du måste, men gå inte och lägg dig! Och som Muppis säger: Det är aldrig fel att be om hjälp.



Ps. Jag gick också om gymnasiet. TVÅ ÅR efter mina jämnåriga kompisar. Det var tungt medan det pågick, men det öppnade också vissa dörrar.

2009-01-21 @ 11:06:19
URL: http://tinamessing.blogspot.com
Postat av: EM

älskade vännen, allting ordnar sig. jag vet att dom orden inte betyder nått, men jag lovar dig det!



om du ens blir gammal? HA! klart du ska, med mig<3

2009-01-21 @ 15:19:24
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: Hanna

puss&kram&kärlek!







ps. ring mig nån dag.. jag vill umgås och snacka skit.

2009-01-22 @ 23:53:44
URL: http://hannaaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0