life is good

Jag har legat i sängen hela dagen och kollat på film. Först såg jag Pineapple Express och garvade så jag nästan låg dubbelvikt. Egentligen var den inte särskilt bra. Jag antar att jag helt enkelt var på riktigt bra humör. Efter det kollade jag på The perfect Catch. En romantisk komedi. Sämsta valet i mitt tillstånd. Grät en stund och började sedan garva när jag tänkte på Pineapple Express. Bästa valet i mitt tillstånd.

Jag mår jävligt bra nu. Egentligen. Jag är som vanligt dramatisk och väljer att skapa problem bara för att ha någonting att klaga på. Men egentligen mår jag bra. Eller vadå egentligen. Jag mår bra. Något annat har jag väl inte ens visat på senaste tiden? Måste kolla tidigare inlägg... Nää ingenting! Life is good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0