liten tanke sådär

Igår hörde sju pers av sig och frågade vad som hände ikväll. All boys. För att vara jag tycker jag det är stark jobbat. Inte att det var killar alltså utan att folk hörde av sig. Uppenbarligen har jag nu lyckats skapa mig en social image. Jag är en person folk hör av sig till när de vill ha roligt. I alla fall tänker jag se det från den vikeln. Att de tycker om att umgås med mig. Jag skulle kunna vinkla det som att jag är deras sista alternativ och de ringer bara för att de inte vill sitta hemma. Men oddsen att sju stycken gör det på samma kväll och av samma anledning låter inte så sanolikt. Därav tycker de faktiskt om mig. Så mitt mål att gå från blyg till social kan man nästa säga är uppfyllt.

Men eftersom ingen tjej hörde av sig så är jag väl fortfarande inte typen som lätt får vänner. De där killarna vill antagligen bara få omkull mig. Och anledning till att de inte slutar höra av sig är för att jag helt enkelt inte är så jävla lätt att välta. Ironisk egentligen att ingen av mina tjejer frågade vad jag skulle hitta på.

Jag var ju ändå upptagen med att byta rum och sova med Emmeli, so they can't have me anyway.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kan du ju inte heller tänka! Tänk på mig, INGEN hörde av sig igår, och jag anser mig fortfarande vara social. See the difference? ;) Ses snart? <3

2009-01-11 @ 23:29:18
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0