rör på påkarna

Jag ville vänta med att skriva något här tills jag kunde ta några roliga bilder. Jag tycker det ser så tråkigt ut när det bara är massa text hela tiden. Men jag har inte haft tillfälle att ta några bilder och jag rensade datorn för inte så länge sen så nästan alla bilder är borta. Men det kitlas i fingrarna och någonting måste jag skriva i alla fall.

De fyra dagarna jag var hos mamma var de mest aktiva på länge och gud vad skönt det var att röra på sig. Så imorse när jag vaknade tog jag på mig det varmaste jag hade och tog en lång promenad runt skarpnäck. Så jag hoppas hoppas hoppas jag kan motivera mig själv till att försöka göra något sånt här varje dag.

Sen kom jag igårkväll på ett otroligt bra konditionspass för mig. Jag sätter på en bra låt och hoppar runt och flaxar med armarna så mycket, och länge, jag orkar. Hah! Det är väldigt ansträngande måste jag erkänna. Så mycket rör jag mig aldrig. Möjligtvis när jag springer till bussen på isigt underlag.

bevismaterial:

Kommentarer
Postat av: D.

check out the booty on that blondie!

2009-01-07 @ 17:05:02
URL: http://myreasons.blogg.se/
Postat av: Lindow

Haha I love it. Saknar dig. Undrar om dina grannar misstycker. Hm. Anyways. SAKNAR DIG SNUTTIS!

2009-01-07 @ 22:39:35
URL: http://klittan.blogg.se/
Postat av: Muppis

Ninjadräkt?

2009-01-08 @ 15:39:54
Postat av: zabina

D: i'll tap that

Lindow: saknar dig med, skrutt! haha jo men visst, det är ju inga smidiga baletthopp direkt (;

muppis: jaa jag skaffade mig en strax efter nyår för att fullända min nya image som NINJA! eller så är det tights och tröja (;

2009-01-08 @ 20:13:34
URL: http://zabbeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0