to tired

Efter att varit på stan med Mickis inte allt för länge åkte jag hem och åt och sov. Jag har sovit enda fram till nu i stort sätt. Kunde verkligen inte somna igår men var ändå uppe vid 06.15 imorse. Jag tror jag ska fortsätta sova till Harry Potter nu. För inte fan har jag blivit piggare av all sömn.
22:15 - Tror ni jag kunde somna igen? Nej, självklart inte. Nu lär jag väl ligga vaken halva natten igen. På sätt och vis börjar jag väl vänja mig vid att ligga sömnlös. Jag är inte lika mörkrädd längre, för att få ut något bra av det hela.

Nu ska jag hämta ett glas vatten och kanske sätta på tvn. Eller gå ut och kolla på det inspelade csi-avsnittet som jag trodde jag skulle missa för jag sov. Men jag var klarvaken under hela Harry Potter och grät en skvätt när min snygging från Twilight dog. Han vara med i Harry Potter filmen alltså. Annars hade jag nog inte angagerat mig särskilt mycket med att kolla på den.

Kommentarer
Postat av: D.

Du uppdaterar dåligt. Mycket dåligt.

2009-01-27 @ 18:25:36
URL: http://myreasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0